Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
yg aku syg...
Tuesday, January 26, 2010 | 1 black mail

mimi...
aku syg ko...
sgt2...
ko la tmpt aku luahkan segalanya..
rahsia terbesarku..
ko yg tau...
aku da aggp ko mcm adik aku sndri..
aku sgguh2 sygkan ko...

nina...
aku pon sygkan ko...
ko sentiasa bersikap positif..
wlupon kdg2 ko lg 'matang' dr aku..
tp aku suke..
aku hepi bila ko hepi..
bila ko xder..msti hdup aku rase sunyi...
aku siyes sygkn ko...

pija...
aku mestila sygkan ko..
hdup aku meriah dgn kehadiran ko..
dok ngn ko..
hati aku hepi jer..
hilang semua masalah2 yg aku hadapi..
bila dgn ko..
aku rasa..dunia milik kita jer..
ko gelak..aku kompem gelak jgk..
aku btol2 sygkn ko..

kpd kwn2ku yg len..
all da siblings..
syaza,ana,aida,ilyia,syima,syed,nine,hafiz,amad,lavin,shahir...
u all da best...
korg ceriakan hidup aku dkt cni..
korg umpama keluarga aku time au tiada disis family..
korg tmpt aku bermanja..
tmpat aku mengadu..
tmpat aku menagih perhatian..
apepon terjadi..
korg ttap dlm hati...

kpd bdk2 maktab..
at,hjar,tie,jnnah,jo,kemam,kila,fat..
wlupon kita jauh..korg sentiasa dlm ingatan..
wlupon kita xdpt bersama..
korg ttp bersama aku susah dan senang...

aku bahagia ad kwn2 yg baik dan memahami..
aku hrap..
hbungan kita kekal abadi...

Labels: