Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
hujan....
Wednesday, January 27, 2010 | 0 black mail

pada satu hari..
sy dan dia kuar berjalan2..
kami keluar kerana sudah lama tidak berjumpa..
kami pon mkn tgh hari bersama2..
dia beikan lauk kegemaran sy..
udang sambal..sedap..dan sy sgt terharu..
kemudian..kami berdua menuju ke sebuah pasaraya..
dia mmbelikan brg keperluan harian sy..
sy sgt gembira dan terhutang budi padanya..
selepas itu..
kami naek kereta dlm pasaraya itu..
(kereta yg dibawa utk org2 tua dan wanita mengandung)
pada mulanya sy berasa sgt malu..
tp yg bwk keta itu kwn dia..
bila da naek terasa seronok pula..
hehhe..
syg betol2 gembira...
kemudian kami pergi ke sebuah tasik..
tasik org pancing ikan..
wlupon dia xromantik mmbawa aku ke tasik2 cantik..
tp aku ttap gembira..
aku nmpk sorg pakcik dpt ikan..gembira btol muka dia..
kemudia..dia mahu antar aku balik kolej..
berat hati utk berpisah..tp aku tirutkan..
tengah jln..
hujanturun..
kami basah kuyup..
aku sejuk..tapi aku ttap gembira..
aku gembira bersama dia wlu dlm ap jua keadaan sekalipon...

Labels: