Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
aku lega..
Tuesday, January 19, 2010 | 0 black mail

aku gembira...
hati aku lega..senang...
skung,xder g ap2 masalah menganggu aku...
aku bersyukur...

punyai teman2 yg sentiasa menyokong dan membantu..
xkira tman di maktab atau di utm..
semua saling mmbntu..
lagi2 kau sume..pija..nina..mimi..at..hajar..
yg pling pntg,aku punyai makcik yg sgt mengetahui segala isi hatiku...
Alhamdulillah..aku masih dikurniakan insan2 istimewa ini dlm hdup...

dada aku xlagi sesak..
otakku xlagi serabut...
abg..adk ttap milik abg...
aku hrp korg sentiasa doakan kebahagian aku..au pon akn sentiasa doakn kebahagiaan korg..jgn risau..
semoga kita semua bahagia...

Labels: