Ezza Amir's Officialy Blog :)



Disclaimer :)



Welcome to my site ! Behave yourself here. no spamming, rude word and childish act!

cute silent reader
best view with google chrome
right-click disabled
aku di sini...
Thursday, January 14, 2010 | 0 black mail

setelah sekian lama xbalik...

akhirnya sampai jugak aku kat umah..

tgk muka mama...muka abh...muka adk2..
tenang rasa fikiran..sejuk rasa ati..rasa duniani milik aku...

wlupon skung,ekonomi keluarga dalam keadaan pling kritikal...
tp,aku tgk,adk2,mama,abh sumer hepi..
mmgla abh jd sedikit pndiam...tp,dia ttap bg lynan istmewa kat aku..

xpelah..mgkin ni dugaan dari-NYA..
dulu pnah hdup senang..
skung tiba masa utk merasa susah..
klu xsusa,tkot nnti,ask mendongak ke langit...
bg aku,sriap yg berlaku ad hikmahnya...

tp,biar apepon...
aku da janji..
senangke susah hdup keluarga aku..
nnti,bila aku abes blajar..
aku da kerja..
aku akn jge family aku..
aku nak adk2 hdup sng...

abh,mama...
adik janji..
nnti,adk akn tlg abh ngn mama...
bila adk keje t,abh ngn mama xpyh susah2 lg cri duet..
iar adk yg cari..
kalu dulu,abh ngn mama yg suap adk mkn,biar nnti adk yg suap abh ngn mama mkn..
adk syg mama ngn abh..
syg sgt..
ni janji adk...

korg jd saksi aku ea.........

Labels: